Odprte so prijave za 2. izvedbo UX akademije, ki bo potekala od 5. marca do 2. aprila 2024.

Creatim UX Akademija organizira on-line tečaj:

Uvod v načrtovanje
uporabniške izkušnje

Ne glede na to, ali ste spletni oblikovalec, razvijalec, tržnik ali vodja projektov - razumevanje uporabniške izkušnje je ključnega pomena v današnjem digitalnem okolju.

Na tečaju boste na praktičnih primerih osvojili metodologijo Design Sprint, ki jo uporabljajo podjetja kot so Uber, Slack, Facebook, Dropbox, Airbnb in še mnogi.

Tečaj poteka
v celoti online

Začetek tečaja:
05. 03. 2024 ob 9:00

Učenje na
praktičnih primerih

5 delavnic po štiri šolske
ure v dopoldanskem času

Komu je tečaj namenjen?

Oblikovalcem digitalnih produktov

Oblikovalci boste s pomočjo Design Sprinta hitreje preverili svoje ideje, jih bolj suvereno zagovarjali pred naročniki in si s tem povečali možnost za pridobitev naročila. Znali boste postaviti prioritete, s tem pa bo vaše delo bolj učinkovito, noči pa spet namenjene spancu.

Vodjem, ki imajo oblikovalce v ekipi

Projektni vodje boste znali razbrati, katere funkcionalnosti imajo največ učinka in kam se splača usmeriti napore pri razvoju produkta. Naučili se boste, kako izkoristiti fazo oblikovanja za testiranje, da se izognete nepotrebnijm tveganjem v kasnejših fazah projekta.

Razvijalcem, ki delajo z oblikovalci

Razvijalci se boste lahko kompetentno vključili v preverjanje idej in uporabniških zahtev in laže argumentirali svoja stališča pri razvoju produkta. Nesporazumov z oblikovalci in sprememb sredi razvoja bo manj, vaša koda pa bolj kakovostna.

Vsem, ki jih zanima design

Vsakomur, ki ga zanima design tudi onkraj spletnih reštev, Design Sprint nudi celovit okvir za razumevanje uporabnikov, oblikovanje idej, prototipiranje in preverjanje konceptov, kar neposredno vpliva na kakovost končne rešitve in zadovoljstvo uporabnikov.

Kaj se boste naučili?

Na tečaju se bomo naučili kako s pomočjo raziskovanja, skupinskega dela in testiranja ustvarjati realno vrednost za končnega uporabnika.

UX Procesi
po korakih

Kaj so UX persone in
kako jih uporabljamo

UX raziskovanje in
opredelitev problema

Izdelovanje interaktivnih
prototipov

Oblikovalsko razmišljanje
(design thinking)

Testiranje
z uporabniki

Mentorji

Tečaj poteka pod mentorstvom izkušenih oblikovalcev

Sebastian Žetko

Oblikovalec uporabniške izkušnje

  • 11 let izkušenj na UX projektih kot so Zavarovalnica Sava, Hypex, Rekono, Briefd
  • asistent in predavatelj na akademiji za likovno umetnost v Ljubljani
  • zagovarja celosten pristop ob razumevanju vseh dejavnikov, ki vplivajo na oblikovanje izkušenj

Polona Murnik

Vodja UX oddelka pri Creatimu

  • nosilka UX certifikata kakovosti
  • 10 let izkušenj na UX projektih, kot so Merkurjeva spletna trgovina, Zavarovalnica Vita, SKB banka in Turistična stran Črne Gore
  • soavtorica večkrat nagrajenega turističnega portala slovenia.info, ki je prišel v finale UX awards v Berlinu, ki velja za neuradno UX olimpijado

Jaka Mušič

Oblikovalec uporabniške izkušnje

  • 8 let izkušenj tudi na mednarodnih projektih
  • specialist za interaktivno oblikovanje, ki deluje v različnih panogah industrije
  • oblikuje za priznana podjetja, kot so DZS, Loterija Slovenije, Porsche Leasing  

Potek tečaja

Tečaj je razdeljen v pet tematskih sklopov. Poteka izključno preko spleta.
Vsak tematski sklop ima 4 šolske ure za skupne aktivnosti in dodaten termin za izvajanje praktičnih nalog.

Termini bodo potekali v dopoldanskem času, ob 9:00 do 12:00. Vse skupaj vam bo tečaj vzel približno 5 ur na teden.
Tečaj bo potekal od od 5. marca do 2. aprila 2024. 

Teden 1

Razumevanje izziva

9:00 - 12:0005. 03. 2024
  • kdo so uporabniki
  • kaj so njihovi cilji
  • ovire na poti do cilja
  • oblikovanje UX person
  • praktične naloge

 

Teden 2

Ideacija rešitev

9:00 - 12:0012. 03. 2024
  • definiramo problem
  • se vživimo v uporabnika
  • skupinsko generiranje rešitev
  • individualna priprava rešitve
  • praktične naloge

 

Teden 3

Prioritizacija rešitev

9:00 - 12:0019. 03. 2024
  • glasovanje o idejah
  • izčiščevanje izbrane ideje
  • izdelava uporabniških zgodb
  • izdelava user journey mapa
  • praktične naloge

 

Teden 4

Prototipiranje rešitev

9:00 - 12:0026. 03. 2024
  • od journey mapa do vmesnika
  • izdelava žičnatih modelov
  • interaktivni žičnati modeli
  • izdelava prototipa
  • praktične naloge

 

Teden 5

Testiranje rešitev

9:00 - 12:0002. 04. 2024
  • kako testiramo z uporabniki
  • kako obdelujemo zbrane podatke
  • kako predstavimo zbrane podatke
  • kako uporabimo rezultate testiranja
  • praktične naloge

 

+ vsak teden

Praktične naloge

1-2 ure na teden

Vsak teden bo sklican dodaten, nemoderiran termin za izvajanje praktičnih nalog v skupini.

 

Ob koncu tečaja bo vaš CV bogatejši za

Certifikat o poznavanju UX procesov

Kaj pravijo naši udeleženci?

Udeleženci prvega cikla delavnic so v anketi izrazili navdušenje nad tematiko, vsebino in
načinom podajanja znanja, ki v hitrih in kratkih ciklih kombinira teorijo s praktičnimi vajami.

Jaka Jaka

Všeč mi je bil praktični pristop, odprtost predavateljev in pozitiven vajb. Super izvedba. Z veseljem vas priporočim, ko boste imeli kakšno novo izvedbo.

Andraž Andraž

Dobro zastavljen proces od začetka do konca.

Špela Špela

Všeč mi je bil interaktivni način dela. Naloge in predstavitve so bile med predavanji in smo vsi sodelovali.

Kostja Kostja

Uvodna predavanja so bila izjemno zanimiva in bogata z uporabnimi informacijami. Predavatelji so resnično izkušeni strokovnjaki, ki so s svojim obsežnim znanjem prepričljivo pokrili temo. Njihova pripravljenost na odgovarjanje na vsako vprašanje je bila opazna in dodala vrednost celotni izkušnji.

Lana Lana

Prijazni in spodbudni mentorji so ustvarili super okolje, v katerem ni problem deliti svoje ideje oz. dela, kar je bila moja največja skrb pred začetkom delavnice. Delavnica je bila dobro organizirana.

Kotizacija

640 EUR+DDV

Prijave sprejemamo do zapolnitve vseh razpoložljivih mest.
Plačila so možna preko bančnega nakazila (UPN nalog).

Tečaj vključuje:

  • 5 srečanj po 4 šolske ure
  • Izkušene mentorje
  • Praktično uporabno znanje
  • Certifikat o uspešno zaključenem tečaju

Potrebujete svoj računalnik, hiter dostop do interneta, mikrofon in kamero.

Zaželjeno je poznavanje osnovnih konceptov vsaj enega izmed področij kot so:
oblikovanje, marketing, programiranje ali vodenje projektov oz. produktnega razvoja.

Podjetja s katerimi sodelujemo

Znanje, ki ga podajamo na našem tečaju preizkušamo tudi v praksi.
Naš cilj je s humaniziranjem tehnologije ustvarjati dodano vrednost.

Pogosta vprašanja

Znanje s tečaja lahko uporabite pri različnih vidikih razvoja uporabniške izkušnje, od oblikovanja in optimizacije rešitev, do organizacije dela in komunikacije z oblikovalci - odvisno od vašega delovnega področja.

Ker bodo delavnice potekale v živo je zaželeno, da so vsi slušatelji prisotni (online). V času delavnice bodo prisotni tudi mentorji za morebitna vprašanja, zato boste od tečaja odnesli največ, če boste takrat prisotni. Če pa se kakšne delavnice res ne boste mogli udeležiti (se včasih zgodi), vam bo na voljo posnetek predavanj. Neudeležba ne vpliva na ceno.

Tečaj obsega 5 delavnic po tri ure (oz. 4 šolske ure). Vsak teden je ena delavnica, razen v tednu krompirjevih počitnic. Vsak teden si rezervirajte še eno do dve uri za usklajevanje dela z drugimi slušatelji v vaši skupini, s katerimi boste sodelovali pri načrtovanju spletne aplikacije. Ta usklajevalna ura bo prav tako potekala preko Google Meeta, za termin se boste uskladili s kolegi.

Dostop do gradiva boste imeli še en mesec po zaključku tečaja.

Pri vsaj treh prijavljenih z istega podjetja nam pišite (hello@creatim.com) da vam pripravimo prilagojeno ponudbo.

Načeloma ne. Bolj kot obvladovanje Figme je priporočljivo, da imate vsaj nekaj izkušenj iz kakšnega od področij kot so: spletno oblikovanje, marketing, programiranje, produktno vodenje ali vodenje digitalnih projektov.

Dotaknili se bomo osnov Figme, vendar pa to ni namen tečaja. Figma je sicer nepogrešljivo orodje UX načrtovalcev, zato bo tema enega od naslednjih tečajev. Če vas to področje zanima, nam pišite na hello@creatim.com.

Ob registraciji prejmete podatke za plačilo na vaš elektronski naslov. Plačilo tako poteka preko direktnega nakazila. Celotno plačilo tečaja je pogoj za udeležbo. Obročno odplačilo ni mogoče.

Seveda. Če prijavo lahko odpoveste vsaj 1 teden pred pričetkom delavnic, vam vrnemo denar. Vračilo v primeru kasnejše odpovedi ni možno.

Imate še kakšno vprašanje?

Imate še kakšno vprašanje? Pišite nam na hello@creatim.com

O Creatimu

Smisel spleta ni tehnologija, ampak ljudje.

Creatim zato ustvarja spletne izkušnje, ki povezujejo, informirajo in spodbujajo sodelovanje.

Živimo za kompleksne spletne projekte, kjer se prepletajo uporabniški, tehnični in poslovni izzivi. Naši naročniki so podjetja in organizacije, ki v spletu vidijo bistven element svoje poslovne vizije.

Več o Creatimu